Bu Blogda Ara

28 Şubat 2014 Cuma

Gravity - #Oscars


Oscar Ödülleri 2 Mart pazar günü verilecek ve ben sanırım tembellikten izlediğim filmler hakkında iki satır yazı yazamadım. Şimdi önümüzde kalan kısa zamanda tüm aday filmler hakkında yazılarımı tamamlamak için başlıyorum.

Gravity hakkında bir kaç şey iletmek istiyorum size. Filmi sinemada izleyemedim ama çevremdeki herkes bendeki beklentiyi o kadar büyüttü ki çok büyük bir istekle filmi evde izleme gafletinde bulundum. Sanırım evde izlemenin verdiği bir şeydi bu ve umduğum gibi bulamadım filmi malesef. Beğenmedim desem çok ayıp etmiş olurum beğendim ama bir çok kişi üzerinde bıraktığı o etkiyi malsef ben de bırakmadı.

En iyi yönetmen dalında favori olarak Alfonso Cuaron, bakalım alabilecek mi ama benim ondan çok daha başarılı bulduğum yönetmeler var...

Teknik dallarda Oscarları alabilir ama benim için bu bile fazla, üzgünüm...

Son olarak her adayda olduğu gibi izlemeyenler için fragmanını paylaşarak bitiriyorum.





Sevgiler,

Serhat Öz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder