Bu Blogda Ara

10 Ocak 2014 Cuma

MOBİETT



İETT Müşteri Hizmetleri Müdürlüğünden bugun e-posta kutuma düşen bir mesajla birlikte sonunda yapmışlar dedim. Daha önce çeşitli uygulama girişimleri olsa da İETT otobüsleri için verimli bir uygulama malesef bulunmuyordu. İETT nihayet kendi uygulamasını yapmış, App Store ve Android markette kullanıcıların hizmetine sunmuş.

Uygulamayı biraz inceledim ve notlarımı aktarmak istiyorum. Öncelikle kullanıcı dostu bir uygulama olduğunu söylemek isterim.

Kullanımıyla ilgili detaylı anlatımlar uygulama açılır açılmaz karşınıza çıkyor. 

Hem durak bazından hem de otobüs hattı bazında arama yapabiliyorsunuz. Tabii sık kullandığını otobüs hatları ve durakları favorilerinize alıp tekrar tekrar arama yapmak zahmetinden kurtulmanız da mümkün.

Tüm aramalarını yaptıktan sonra bulunduğunu durağa beklediğiniz otobüsün kaç dakika sonra geleceğini ve arada kaç durak kaldığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.

Sanırım bu uygulamanın bir diğer kolaylığı da evden çıkmak için ne kadar süreniz kaldığını hesaplamanıza yardımcı olması :)

Yukarıda kısaca anlattığım gibi kolaylıkla uygulamayı kullanabilirsiniz. Bilgilerin doğruluğunu da sorguladım. 2 farklı otobüs hattını takip ettim ve uygulamanın söylediği saatte otobüsün durakta olduğunu gördüm.


Bu anlattıklarımdan daha da detaylı şekilde kullanım kılavuzu görmek isterseniz uygulamanın için de detaylı bir şekilde anlatıyor.

Sevgiler,

Serhat Öz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder